Genom digitala verktyg får du enkelt en helhet av din verksamhet. Med hjälp av dessa verktyg kan du enkelt få hjälp med allt från lön, schema, analys, tidsrapporter och personal. Eftersom utbildning och support ingår så är det lätt
Genom digitala verktyg får du enkelt en helhet av din verksamhet. Med hjälp av dessa verktyg kan du enkelt få hjälp med allt från lön, schema, analys, tidsrapporter och personal. Eftersom utbildning och support ingår så är det lätt att använda och det underlättar för dig som driver hotellet och även för personalen.
Personal och anställningsbevis
Driva ett hotell kräver en hel del personal, speciellt med att fylla alla olika positioner Det kan därför vara svårt att hålla koll på alla arbetande, så som nyanställda eller folk som slutat. Med hjälp av det här systemet behöver du inte oroa dig. Det enda du behöver göra är att lägga in de anställdas uppgifter. Därefter får du hjälp med resten digitalt.
Löner och scheman
Allt göra löner kan vara tidskrävande, speciellt när man har mycket personal. Detta system gör det jobbet mycket lättare för alla. Genom bara några knapptryck bort så är lönerna klara. Dessutom får personalen sin lönespecifikation direkt i appen.
Skapa scheman enkelt utifrån era förutsättningar. Din personal kan själv lägga till sig som tillgänglig eller inte tillgängligt. Dessutom kan de också enkelt byta pass med varandra genom denna funktion.